Premi leterari in lenghe furlane San Simon 2016 - 37me Edizion
La Città di Codroipo, in collaborazione con l’Agenzia Regionale per la Lingua Friulana (ARLeF), bandisce il concorso per l'assegnazione del Premio Letterario in Lingua Friulana «San Simon».

Premi leterari in lenghe furlane SAN SIMON 2016

La Città di Codroipo, con il contributo della Provincia di Udine e in collaborazione con l’Agenzia Regionale per la Lingua Friulana (ARLeF), la Società Filologica Friulana, l’Istitût Ladin Furlan Pre Checo Placerean, le Associazioni Culturali Colonos e La Grame, bandisce il concorso per l'assegnazione del Premio Letterario in Lingua Friulana «San Simon», 37a edizione, intitolato alla memoria dell’Ing. Angelo M. Pittana, per un romanzo o una raccolta di racconti ed istituisce, a partire da questa edizione, una sezione del Premio dedicata al racconto attraverso la tecnica del fumetto.

Le opere dovranno pervenire entro le ore 12:00 di giovedì 30 giugno 2016 all'Ufficio Protocollo del Comune di Codroipo, piazza Garibaldi, 81 – 33033 Codroipo (Ud).

===========================================

La Citât di Codroip, cul contribût de Provincie di Udin e in colaborazion cu la Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane (ARLeF), la Societât Filologjiche Furlane, l’Istitût Ladin Furlan Pre Checo Placerean, lis Associazions Culturâls Colonos e La Grame, e bandìs il concors pe assegnazion dal Premi Leterari in Lenghe Furlane «San Simon», 37e edizion, intitulât ae memorie de Inz. Agnul M. Pittana, par un romanç o une racuelte di contis e e istituìs, tacant di cheste edizion, une sezion dal Premi dedicade ae conte traviers la tecniche dal fumut.

Lis oparis a varan di rivâ dentri des 12:00 di joibe ai 30 di Jugn dal 2016 li dal Ufici Protocol dal Comun di Codroip, place Garibaldi, 81 – 33033 Codroip (Ud).

Bando - Bant